lauantai 7. marraskuuta 2015

Marraskuun Livbox

Marraskuun Livbox tulikin jo heti alkukuusta, mutta täytyy sanoa että tällä kertaa siinä ei ollut kovin montaa mua kiinnostavaa juttua, vaikka mukana nyt olikin useampi tilaajien toivetuote.


Lumenen BB-voide on ennaltaan tuttu ja se pääsikin heti käyttöön, varsinkin se on  vapaa- ja kotipäivinä mainio silloin kun ei vaadita niin peittävyyttä ja yksi ja sama voide käy kosteutukseen, hoitaa ja tasoittaa ihon väriä.
Sen sijaan tuoksunäytteet pistän yleensä aina heti eteenpäin ja Calvin Kleinin tuoksua tyydyin vain nuuhkaisemaan.


Hilseshampoo oli kyllä mukavan kokoisessa matkapakkauksessa, mutta ajattelin että se sopii paremmin miehille urheiluvarustekassiin, joten Vili sai sen tällä kertaa.
Richin argan-öljy hiuksille tulee omaan käyttöön, se sopii sekä kuiville että kosteille hiuksille ja siitä on varmasti iloa mun kiharrusharjoituksien yhteydessä kun se hoitaa ja tuo kiiltoa hiuksille.


Linda tuli sopivasti Tampereelle osingoille ja sai silmämeikinpoistoaineen, jota mä en voi käyttää ripsienpidennysten kanssa sekä hieronta- ja liukuvoiteen, josta heti tiedottikin Instagramissa tyyliin "se tunne kun saat äidiltäsi liukkarii...". Mutta kyllä se sen kuitenkin otti vastaan.


Linda sai myös sävyttävän huulivoiteen punaisessa sävyssä. Mulla on lukuisia huulirasvoja pitkin poikin, yritän että niitä olisi aina käden ulottuvilla ja koitan saada niitä välillä joitakin edes loppuunkulutettua.
Yllätystuotteena tuli Jordanin hammaslankaimia, joita aion pikimmiten kokeilla. Mä oon aina ollut vähän laiska käyttään mitään hammaslankoja, kun tuntuu että jotkut hammasvälit on niin tiiviitä että se lanka tahtoo välillä juuttua.

Taisi loppua mulla taas kolmen kuukauden tilaus, mutta kai mä sitä jatkan edelleenkin kun paljon hyviä uusia juttujakin aina löytyy ja mikään ei mene missään tapauksessa hukkaan kun annan eteenpäin ne, joilla ei ole käyttöä tai ei muuten niin innosta.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti