tiistai 20. lokakuuta 2015

Villaista viimaan

Mä tossa jo talvivaatteita esiin ottaessani totesin, ettei välttämättä kauheasti muuta uutta tarvitsisi hankkia nyt syyspuolella kuin joku ohuempi neule ja lämmin huivi ja ne saakin nyt vetää sitten yli ostoslistalta.



Mies yleensä haluaa itselleen ostaa laadukkaita merkkivaatteita, jotka kestävät ja voivat olla käytössä vuosia. Mulla on vähän ristiriitaiset ajatukset sen kanssa, koska laadusta joutuu maksamaan kuitenkin aika tavalla enemmän ja tekisi kuitenkin mieli useammin hankkia jotain uutta väriä tai mallia vaatetukseen ihan vaihtelun vuoksi.
Tällä kertaa kuitenkin päätin noudattaa hänen ohjenuoraansa ja tilasin kashmirneulepuseron Ellokselta kun oli tarjolla 40 % alennuskoodia ja kiva perusmalli harmaana.
Nyt mä sitten mietin miten raaskin käyttää jos heti sotken ja menee pesussa pilalle tai jotain. No katsotaan miten käy ja tyydynkö jatkossa edullisempiin materiaaleihin vai avaako tää mun silmäni laatutietoisuuteen.



Huiveja mä suunnittelin pitempään ja lopulta yksiväristen sijaan ihastuin Malene Birgerin kuviolliseen villahuiviin, joka sitten olikin viime vuoden mallia ja kun vihdoin päädyin tilaamaan sen, niin oli joka paikassa harmikseni loppuunmyyty.
Päätin kuitenkin poiketa Cottonilla ja sieltä löytyi kakkosvaihtoehto, joka kuulemma myös on loppumassa ja uutta erää yritetään valmistaa joulumyyntiin. Ajattelin että tää olisi kiva mustien takkien kanssa ja tuo vaihtelua kun on kääntöpuolella eri värit.
Nyt sitten vaan sitä pakkasta, mulla on ainakin vielä ihan kuuma ja hiki ulkoillessa ja pyöräillessä ettei huivejakaan vielä ole juuri tarvittu.

2 kommenttia:

  1. Tuo Malene Birgerin huivi on ihana - ja oli jo päätyä Turun Dotsin avajaisissa minunkin kaulaani;)
    Kerrothan sitten käyttökokemuksia tuosta Elloksen neuleesta - eli että kannattaako hankkia? On nimittäin neule minun makuuni!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerron kun pääsen kunnolla kokeilemaan, kunhan tulee riittävän kylmä:) Se huivi kannattaa ostaa pian jos mielii, alkavat tosiaan nekin olla lopussa useimmista paikoista...

      Poista