sunnuntai 18. lokakuuta 2015

Lokakuun Livbox

Lokakuun Livbox oli tavallista painavampi, mukana oli normaalikokoisia pakkauksiakin nyt hyvin ja tällä kertaa melkein kaikki tuotteet ovat päässeet ihan heti omaan kokeiluun ja käyttöön.


Tuota Vaselinen kaurauutetta sisältävää spray-vartalovoidetta olen ollut aikeissa ostaakin ja kiva kun sen sai tätä kautta käyttöön. Se on helppo levittää ja imeytyykin nopeasti, tuoksu on mieto mutta jos olisin itse saanut valita olisin ehkä ottanut sen toisen tuoksun tummemmassa pullossa, olisikohan se joku kaakao, joka olisi ollut vielä enemmän mun mieleeni. Ehkä sitä pitää hankkia seuraavaksi...


Tuuheuttavaa shampoota joka ylläpitää ikääntyvien hiusten elinvoimaa olen jo kokeillutkin, mutta kauhistelin että pitääkö jo ruveta ostamaan antiage-tuotteita erikseen hiuksillekin. Mulla ainakin kasvaa hiukset tosi nopeasti ja elinvoimaisesti vielä muutenkin, eikä niitä harmaita hapsiakaan ole pahemmin ilmestynyt.
Tuuheuttava suihke tuntuu oikein käyttökelpoiselta, oon käyttänyt korvaamaan välillä Batisten XXL- kuivashampoota silloin kun hiukset ovat olleet ihan puhtaat pesun jäljiltä.


Hammastahnaahan tarvitaan aina, mutta mun kohdalla kyllä mitkään valkaisut eivät toimi, koska mulla on ollut jo syntymästä asti kiillevikaa hampaissa ja ne ovat luonnostaan kellertävät ja rosopintaiset. Ainoa konsti on muovikuoret, mutta nekin ajan mittaan tummuvat tai irtoilevat eikä mun tarvitse enää hymyillä ja olla niin edustava kun vaikka muinoin pankin kassalla, että ihan luonnollinen hymy saa kelvata.


Mantelinen suihkuöljy on ylellinen ja miellyttävän tuoksuinen, sitä olenkin kohta ehtinyt koko pikkupullollisen lotrata.
Ylimääräisenä pitkäaikaisen tilaajan kiitoksena sain hohtopuuterin, jota voi silmämeikin lisäksi käyttää myös muualla kasvoilla, huulilla tai jopa sekoittaa kynsilakan joukkoon. En ole sitä kyllä vielä testannut, saatan lahjoittaa tytöille.


Mukana oli myös vartaloa sisältäpäin hoitava luonnollinen kollageenibuusteri, joka sekoitetaan veteen ja nautitaan sitruksen makuisena juomana. En ole kokeillut tätäkään, mutta sen kehutaan auttavan vähän kaikkeen ihosta nivelongelmiin saakka.


Lumenen uutta heleyttävää meikkivoidetta ehdin jo käydä sen ilmestyttyä kerran myyjän kanssa tutkimassakin, mutta päädyttiin siihen ettei ole ehkä ihan tarpeeksi peittävä vaihtoehto välttämättä mulle, mutta kun se on kerran riittävän kosteuttava ja sävykin sopii niin kyllähän se käytettyä tulee.
Tämän kuun tuotevalikoima oli kyllä paras ja kaikinpuolin kiinnostavin kaikista viime aikoina lähetetyistä Livboxeista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti