lauantai 21. helmikuuta 2015

Matkailijat vauhdissa

Meillä lähinnä mies ja keskimmäinen tytär hoitavat tuon matkailupuolen. Mulla oli riittävästi reissua nyt vähäksi aikaa elokuisessa Rodoksen matkassa ja jopa uudet työkaveritkin, jotka ihmettelevät välillä miehen tiheää matkailua, osaavat lisätä lauseeseen mun loppukaneettini; muut matkailee ja mä oon mieluummin koiran kanssa kotona;)


Parhaillaan mies on tällä kertaa aloittamassa matkaa Kapkaupunkiin, ei saanut kaveria mukaan niin matkustaa itsekseen niinkuin usein aiemminkin.
Tuolla vaan on vähän huolestuttavaa se rikollisuus, josta matkaoppaissakin kovasti varoiteltiin, varsinkin kun liikkuu vielä yksin. Mun entinen työkaverini on kotoisin Kapkaupungista ja kertoi aika hurjia juttuja, liikennevaloissa ei voi pysähtyä ja pitää olla ase vieressä ettei tule ryöstetyksi. Ja kerran hänen asuntoonsa oli yritetty murtautua, niin poliisit vaan ihmettelivät miksei hän ampunut rosvoa. Aika erikoista näin suomalaisen näkökulmasta;)



Mä odotan taas matkaraporttia ja kivoja kuvia ja tietenkin runsaita tuliaisia! Säiden pitäisi ainakin miellyttää auringonpalvojamiestä, lämpöä on varmasti luvassa. Ja mä toivun viikonlopun vielä flunssataudista Honeyn kanssa löhöillessä ja välillä tekemällä pieniä ulkoilulenkkejä jäätiköllä, lätäköissä tai kurassa.


2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kyllä oli puhetta ettei kannata menettää henkeään aurinkolasien takia eikä kulkea lompakko takataskussa... Toivotaan että keskittyy enemmän auringonottoon kuin yöelämään;)

      Poista