perjantai 6. helmikuuta 2015

Alen loppurysäyksessä

Mä niin ajattelin etten lähde alennusmyyntejä vuodenvaihteessa kiertelemään kun mielessä ei ollut mitään todella tarpeellista, pari mekkoa Junaroselta tilasin ja nekin ovat olleet heti käytössä mm. tammikuisissa hautajaisissa ollut musta mekko.


 
Alkuviikosta kuitenkin satuin kävelemään KappAhlin läpi enkä voinut vastustaa kun silmiin osui syksyisen Wear it like a Star-sarjan hempeä paita alle kympillä. Jotain vähän vaaleampaa kevääksi, täytyy sitten miettiä jotain värikkäämpää ilopilkkua kesän lähestyessä...
Löysin myös halvalla sopivan kassin, jolle on käyttöä yövuoroon mennessä, sinne saa pakattua energiajuomaa ja luettavaa sekä iPadin, tämäkin oli vain noin 7 euroa.


Tietenkin leopardikuvio veti puoleensa tän laukun kohdalla.
Vähän edellisen paidan tyylinen oli myös H&M:ltä jälkitoimituksena tullut pitsipusero.


Ihan haalea roosansävyinen trikoopaita tuli tilattua kaikkien mustien vaatteiden vastapainoksi.
Tänään olikin niin hieno aurinkoinen päivä, että kevät tulee helposti jo mieleen. Olisin niin mielelläni pitänyt ulkoilupäivän, mutta kesken ainokaisen vapaan piti lähteä töihin parin tunnin koulutukseen, joka matkoihin käytettyine aikoineen venyi lähemmäs neljää tuntia...
Nyt huilaan illan Honey kainalossa ja valmistaudun seuraavaan työpyrähdykseen, kasvakoon pyykkivuori kaikessa rauhassa.


8 kommenttia:

  1. Mä niin tykkään tuosta yläkuvan puserosta, hiplailin sitä ohikulkeissani moneen kertaan , mutta vaalea ei oikein ole mun väri :( niin kauppaan jäi. Hyvin kotiutettu :)

    VastaaPoista
  2. Mä en kans aiemmin tykännyt yhtään valkoisesta mutta kun sitä tuli yhdeksän vuotta käytettyä työasussa niin on alkanut tottua;)

    VastaaPoista
  3. Yläkuvan pusero on kaunis - ja vaaleita vaatteita itsekin mielin - vaikka tiedän, että kaappiinhan ne jäisivät. Laukku on aika päheä;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joskus tekee hyviä löytöjä ja periaatteena että kaapin perälle ei jätetä, turhat ostokset pitäisi karsia eikä niitä nyt ole liiemmin tullutkaan:)

      Poista
  4. Tosi kiva on malliltaan tuo eka pusero, kivoja yksityiskohtia :)
    Heh, minä kierrän kaukaa leopardi-kuviot : P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tunnettu eläinkuvioista, etenkin leopardista;)

      Poista
  5. Kiva tuo ensimmäinen pusero, kelpaisi minunkin kaappiini. Minulla jäi tällä sesongilla väliin alet kokonaan :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä yritin aktiivisesti jättää ne väliin mutten täysin onnistunut...

      Poista