keskiviikko 5. elokuuta 2015

Lääkärissä käyntiä

Tää viikko on ollut yhtä lääkärissä ramppaamista, maanantaina menin lopultakin työterveyteen miehen pakottamana;) Mun nilkka on ollut kipeänä jo reilun kuukauden ja odotin edelleen jos se sattuisi paranemaan itsestään, mutta sitten alkoi särkeä jo niin että loputkin yöunet alkoivat kärsiä. Siinä todettiin nivelkalvon tai jännetupen tulehdus ja sain kortisonipiikin ja kaksi päivää sairauslomaa.
Ei se hoito oikein tehonnut ja palasin tänään takaisin lääkäriin ja sain vielä loppuviikon lepoa nilkalle.

Siirryin vaan lääkärikeskuksesta toiseen kun mulla oli varattuna vuositarkastusaika gynegologille jo viikkoja sitten. Nyt tuntuu kieltämättä vähän oudolta kun  siellä mun todettiin olevan virallisesti vanha... Eipä silti, en mä omia lapsia kyllä enempää tarviskaan. Kuitenkin tarvitsin tiedon jälkeen lohduketta ja ostin itselleni Stockmannilta rannekorun.


Sen jälkeen mulla oli sovittuna tapaaminen ystävän kanssa, johon olen tutustunut jo ollessani pankissa kesäapulaisena, eli joskus vuonna -83. Vaihdettiin viimeisimmät kuulumiset ja syötiin samalla Martinassa.



Mä otin mascarponekanaa ja kaveri lohisalaatin ja hyviä olivat molemmat. 
Nyt ei auta muu kun välttää turhaa kävelyä ja antaa koivelle kylmähoitoa, särkylääkkeitä on tullut popsittua jo ihan liikaa viime viikkoina.

4 kommenttia:

  1. Voi ei, mikään ei voi olla ikävämpää kuin että yöunet menee kipujen takia. Toivottavasti pian helpottaa. <3 Koru ja ruuat ihanat. <3 Täälläkin vastaava koru, mutta punaisena. .)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä lepo varmaan tekee hyvää, taisin taas kerran pitkittää lääkäriin menoa liikaa mutta työkavereita on ikävä jättää pulaan, sijaisia kun ei saa turhaan palkata:(

      Poista
  2. Toivottavasti jalkasi paranee pian!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt ainakin maltan levätä ja koittaa hoitaa sitä;)

      Poista