maanantai 21. maaliskuuta 2016

Huulipunajuttua

Viime aikoina olen vähän uusinut huulipuna- ja kiiltovalikoimaani, kun vanhoja on päässyt loppumaan. Ja se kestääkin vaikka kuinka kauan ennen kuin mun huulipunani kuluvat, koska mulla on tapana käyttää ne ihan viimeiseen hippuseen saakka. Sen jälkeen kun huulipuna kuluu hylsyn tasalle, vielä riittää väriä vaikka kuinka pitkään kun vaan huulipunasiveltimellä kaivelee.
Yläkuvassa mun lempihuulituotteitani Hydracoloreita loppuun käytettynä ja yksi Isadoran puna kaiverrusvaiheessa. En saa millään otettuja tarkennettuja kuvia näistä, mutta tästä selviää idea ja näkyy vähän miten paljon sitä punaa vielä löytyy loppujen lopuksi puikon pohjalta.


Ostin Avonilta juuri pari tarjouspunaa ja innostuin kokeilemaan myös Nyx-merkkiä, jota kovasti on blogeissa kehuttu. Melko edullinen sekin, mutta niitä saa vain netistä tilaamalla ja otin kokeeksi mattapunan, pari erilaista huulikiiltoa ja mattaisen huulivoiteen. Tällä hetkellä mua miellyttää näköjään nudesävyjen lisäksi kesäisempi lilan väri.
Mä oon niin ärsyttävästi totuttanut itseni siihen, että jatkuvasti huulille pitää hereillä ollessa sivellä jotain tai muuten ne tuntuvat häiritsevän kuivilta. Vielä mä en ole löytänyt sellaista täydellisen kosteuttavaa huulirasvaa jota ei tarvitsisi jatkuvasti lisäillä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti