torstai 30. heinäkuuta 2015

Husband tag, mies vastaa

Viime päivinä blogeissa on miehet laitettu hommiin ja pohdiskelemaan vastauksia kysymyksiin miten hyvin he tuntevat vaimonsa. Tässä tulee meidän versio, ja muuten minäkin vastasin miehen pyynnöstä myös samoihin kysymyksiin häneen liittyen, vaikka niitä nyt en tässä julkaisekaan.

1. Jos vaimosi katsoo telkkaria mikä siellä todennäköisesti pyörii?
- Uusi Päivä
- aivan oikein, en mitään muuta säännöllisesti katsokaan

2. Minkä kastikkeen hän valitsee salaattiinsa?
- kreikkalaisen
- tarkoittaakohan toi tsatsikia, sitä mä oon kai tehnyt kerran... mutta joku valkosipulinen sinappikastike on paras, esim. Sonninmylväys ja Häränhuokaus on hyviä

3. Mikä on hänen inhokkiruokansa?
- makaronilaatikko 
- en mä sitäkään syö mutta maksalaatikko on vielä pahempi 

4. Menette ulos illalliselle ja drinkille, mitä hän tilaa?
- siideri ja jotain kanaa
- oikeeseen osui, useinmiten tämä yhdistelmä

5. Mikä on hänen kengänkokonsa?
- 37
- oikein meni


6. Jos hän keräilisi jotain, mitä se luultavasti olisi?
- laukkuja
- kyllä mä laukkuja ostelen ahkerasti, mutta ei mulla mitään merkkilaukkukokoelmaa ole



7. Mitä hän voi syödä päivittäin kyllästymättä?
- ohrapuuro
- kyllä vaan ja Saariosten ohrapuuroa syönkin joka päivä ja voi suru jos ei sitä löydy aamupalaksi

8. Minkälaista musiikkia hän kuuntelee?
- 80-lukua
- mä en juurikaan kuuntele musiikkia, mutta kyllä se kasari taitaa eniten miellyttää, nykyisistä suosikki on Katy Perry

9. Minkälaisista elokuvista hän pitää?
- romanttisista
- näin on

10. Minkäväriset silmät hänellä on?
- vihreät
- oikein


11. Kuka on hänen paras ystävänsä?
- Tuulikki
- joo, ollaan tunnettu toisemme kuusivuotiaasta saakka

12. Asia mitä usein teet mistä hän ei pidä?
- käännän sälekaihtimia
- mä en tykkää olla hämärässä ja haluan nähdä ulos, lisäksi nytkin lähes ympäri vuoden olen pyöräillyt useinmiten töistä lasit huurussa ja vaatteet sateen kastelemana kassien kanssa, niin on ikävää hapuilla kotiin pimeässä

13. Missä hän on syntynyt?
- Turussa
- oikein

14. Jos leipoisit hänelle synttärikakun millainen se olisi?
- mansikkakakku 
- oikein hyvä näin heinäkuussa syntyneelle, mutta kinuskikakkukin on ihan suosikkeja


15. Minkä parissa hän viettää monta tuntia?
- kirjojen
- totta, mutta nykyään kyllä luen paljon blogejakin niin että iPad olisi myös hyvä vastaus

16. Mitä hän osaa erityisen hyvin?
- tehdä ruokaa
- hyvä jos kelpaa;)



17. Mikä on oudoin ruoka mistä hän pitää?
- mustekala
- no oon mä sitä maistanut mutten mitenkään erityisemmin tykkää...

18. Mitä kolmea asiaa hän kantaa aina mukanaan?
- känny, käsilaukku, huulikiilto
- nehän on aina mukana

19. Mikä saa hänet ärsyyntymään?
- ilkeät ihmiset
- niitä tulee liian usein vastaan 

20. Entä piristymään?
- Honey
- se kullannuppu saa kyllä mut aina hyvälle tuulelle ja osaa lohduttaa

21. Ketä julkisuuden henkilöä hän ihailee?
- Aira Samulinia
- ihan yllätyin miten hyvin mies muisti tän yksityiskohdan

22. Millainen hän on vaimona?
- kannustava
- pyrin olemaan...

23. Milloin hän tapasi vanhempasi?
- vuonna 83
- joo, silloin me tutustuttiin

24. Mikä on hänen uusin villityksensä?
- mökkeily 
- ei se nyt ehkä niin uusi ole, koska ennen muinoin oltiin lähes koko kesät mökillä tyttöjen kanssa silloin  kun olin vielä kotona, mutta on tässä ollut välissä vuosia ettei ole tullut niin usein mökkeiltyä kuin tänä kesänä

25. Millainen on hänen kotilookinsa?
- yöasu
- taitaa olla enimmäkseen, paitsi vapaapäivinä, iltavuorosta tullessa menen aina ensin suoraan suihkuun ja vaihdan yökkärit


Kyllähän ne mamma ja "pappa" aika hyvin toisensa tuntevat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti