lauantai 13. syyskuuta 2014

Syyskuun Livbox


Taas kerran tuli oikein mieleinen yllätyspaketti syksyn uusiin tuuliin.


L'Orealin herkullisen värisessä purkissa oleva kosteuttava ja heleyttävä päivävoide kulkeutui heti tytön pöydälle, kohderyhmäkin taisi olla paremmin hänen ikäänsä ja kivahan se on aina jakaa paketin sisältöä tarvitseville.



Käsivoiteita ei voi koskaan olla liikaa, siihen tahtiin mulla niitä kuluukin ja L'Occitanen pieni putkilo on kiva käsilaukussa ja lisäksi miellyttävän tuoksuinen. Joskus mulla oli samalta firmalta varmaan joku laventelintuoksu ja mä en voi sille mitään mutta usein mulle tulee laventelista mielleyhtymiä hyttysmyrkyn hajuun.
Nivealta tuli uusi Blueberry Blush-huulivoide, sitä en ole vielä ehtinyt testata mutta huulirasvojakin mulla pitää olla joka paikassa käden ulottuvilla. Siitä on tullut varmaan joku tapakin kun koko ajan pitää lisätä voiteita, muuten on häiritsevän kuiva tunne huulilla.


Katy Perryn makeasta kukkaisesta uutuustuoksusta tuli näyte, jonka annan kamulleni joka tykkää kokeilla aina uusia erilaisia tuoksuja.


Lumenen raikastava puhdistusvaahto sopii kaikille ihotyypeille ja tulikin oikein tarpeeseen kun Dermosilin vastaava vaahto juuri loppui ja sieltä nyt ei enää järjesty yhteistilauksia ellei sitten itse joskus innostu tilaamaan. Etenkin heidän joululahjapakkauksensa ovat aina olleet mieleisiä ja onnistuneita lahjoja.
Legendaarinen Elnett-hiuskiinne on saanut uuden raikkaan tuoksun ja ennen kaikkea mun makuuni leopardikoristellun  pakkauksen:)
Ei ole koskaan vielä tullut mitään täysin käyttökelvotonta ja epäonnistunutta tavaraa, aina "lahjapaketti" on yhtä odotettu, ainoa vaan että nykyään posti ei enää vaivaudu tuomaan sitä perille asti kuten alkuun, vaan se pitää lähteä aina kaupungilta hakemaan itse.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti