lauantai 28. joulukuuta 2013

Alessa käväisy

Tänään oli taas mullakin vapaata ja sovittiin että lähdetään koko naisväki poikkeamaan Ideaparkissa. Tytöt katsastivat juhla-asuja uudeksi vuodeksi ja mulla oli suunnitelmissa mennä Veromodaan tutkimaan löytyisikö reilumman kokoisesta Junarose-mallistosta mitään sopivaa alejuttua. 
No valikoima oli tosi pieni mutta myyjä kertoi että merkkiä olisi jatkossa tulossa laajemmin myyntiin.
Kuitenkin yksi mun netissäkin silmäilemäni takki oli alessa ja päätin satsata siihen, oon niin tykännyt sen merkin aiemmin ostamastani takista.



Tää on niin kiva kun on huppukin ja pieniä koristeellisia yksityiskohtia...
Toisena listalla oli hiustenhoitotuotteita, jotka mulla olikin aivan lopussa. Niitä ei oikein alesta löytynyt, mutta Kicksistä valkattiin nuorimman tytön kans yhteiskäyttöön molemmille sopiva setti.


Lindexiltä vielä innostuin ostamaan pari korua, mun kun on niin vaikea vastustaa kimallusta.



Kuvasin vielä loppuun laukun, joka tilattiin tytölle jouluksi mutta se ehti perille vasta joulunpyhien jälkeen. Kiva laukkumalli löytyi Englannista kohtuuhintaan, ei se huipputunnettu merkki aina ole pääasia.




Muuten kyllä jäi se kiertely tosiaan vähemmälle, väkeä oli aivan älyttömästi liikkeellä ja tuli niin hikikin, oli helpotus päästä pois...
Tultiin kotiin laittamaan ruokaa ja ehdittiin vielä tän vuoden puolella testata yksi vuoden hittiruoista; se kuuluisa avokadopasta ja kyllä se meillekin maistui.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti