perjantai 16. elokuuta 2013

Kukkakypärä

Taas töiden jatkuessa polkupyörä pääsi päivittäiseen käyttöön työmatkoilla ja nyt on sitten tämänkin mamman pää suojattuna pyöräillessä!
Mulla on joskus vuosia sitten ollut ruma myrkynvihreä pyöräilykypärä, jota aina tuli välteltyä ja lopulta se katosikin varmaan jonkin muuton yhteydessä. Pitkään oon kyllä miettinyt, että olisi aiheellista käyttää kypärää, sellaisia tarinoita kun on kuullut onnettomuuksista ja itsekin oon muutaman kerran pyöräillessä  kaatunut. 
Aina enemmän vaan tuntuu että vastaantulijoilla on kypärät kiltisti päässä, kun on oikein ruvennut kiinnittämään huomiota.


Niinpä mä toivoin synttärilahjaksi kypärää ja ehdittiin nyt käydä sitä valkkaamassa. Mua kiinnosti Nutcasen kypärät ja olin ajatellut kyllä jotain hillitympää, mutta kun myyjä sanoi että niissä juuri värikkyys on ideana ja kun mieskin kerran tykkäsi, niin mukaan lähti iloisen kukallinen kypärä:)


Tytöt tietysti heti tyrmäsivät sen nolona ekaluokkalaisen päähineenä:) Mutta ei mua nolota yhtään, kun mä nyt kerran vihdoin otin sellaisen potan käyttöön, niin saa se vähän erottuakin!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti