torstai 22. elokuuta 2013

Haaste

Sain Missä Muruseni on?-blogin reippaallta Venlalta seuraavan haasteen:

1. Kerro 11 asiaa itsestäsi
2. Vastaa haastajan kysymyksiin
3. Keksi 11 uutta kysymystä
4. Haasta 11 bloggaajaa, jolla on alle 200 lukijaa
5. Kerro kenet haastat, eikä saa haastaa samaa takaisin

Tässä tulisi nyt ne 11 asiaa itsestäni:

1. Olen kamalan aamu-uninen
2. Tykkään koruista ja kimalluksesta
3. Haluaisin vielä joskus matkustaa Kreikkaan ja Gotlantiin
4. Syön joka aamu Saarioisten ohrapuuron
5. Toivoisin kissaa, mutten saa, nyyh:(
6. Tykkään poltella kynttilöitä ja nauttia ihanista tuoksuista
7. Oon riippuvainen Pepsimaxista mutta kahvia en juo
8. Vihaan siivoamista
9. Luen ainakin 100 kirjaa vuodessa
10. Oon meidän perheen lyhyin
11. Oon kova hamstraamaan erilaisia käsivoiteita, niitä on joka paikassa




Kuvat Pinterestistä

Sitten Venlan kysymykset:

1. Lempieläin, miksi?
    Kissa, joka olisi seurallinen ja mukavuudenhaluinen sekä helppohoitoinen

2. Paras asia mitä sinulle on tapahtunut kesän aikana?
    Loma ja rentoilu

3. Suosikkitv-sarja?
     Uusi Päivä

4. Suosikkiurheilulaji, miksi?
     Uinti, se on ainoa laji, jossa oon hyvä

5. Lempivaatemerkki?
    Vaikka Nanso

6. Uimahalli vai ranta?
    Uimaranta:)

7. Kerro harrastuksistasi, onko sinulla niitä?
    Lukeminen; kirjat ja blogit

8. Suklaa vai irtokarkit?
    Suklaa

9. Lempikauppasi?
    Cotton, KappAhl

10. Televisio vs. puhelin?
       Puhelin vai saako sanoa iPad?

11. Paras elokuva?
      Mamma Mia, siinä on Kreikka, Abbaa ja Meryl Streep:)

Nyt sitten meni vaikeaksi tässä vaiheessa, voisin tietysti keksiä kysymyksiä mutta kun ei mulla ole ketään haastettavaa. Kukaan mun kaveri ei pidä blogia, enkä tunne ketään alle 200 lukijan bloggaajaa paitsi tietysti Venla, mut kun ei saanut haastaa takaisin:(


Mutta tässä nyt ois Venlalle ja kaikille muillekin ihan vaatimaton ja yksinkertainen haaste ihan yleisesti ottaen... Liittyy kaiketi urheiluun, mutta tähänhän voi pyrkiä kaikessa!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti