maanantai 19. syyskuuta 2016

Tiedossa harmaa mekkosyksy

On ollut sen verran lämpimiä päiviä, etten ole vielä siirtänyt kesävaatteita syrjään ja ottanut talvisempia tilalle. Jos vielä syyskuun loppuun odottelisi ennen kuin aloittaa järjestysoperaation, koska siinä vaiheilla on vielä viikko lomaakin tiedossa.
Muistelisin kuitenkin ettei mitään suurempia puutteita ole talvivaatteiden osalta, varsinkin nyt kun täydensin neulemekkovalikoimaani kolmella harmaalla mekolla. Niitä on niin mukava käyttää leggingsien kanssa ja kun oon niin lyhyt, niin nää mekot on mulle hyvän pitkiä ja peittävät sopivasti muotoja.


Ensimmäinen on Vilan mekko, jonka tilasin Zalandolta. Pehmeä vaaleanharmaa, jossa on nyppyjä joukossa elävöittämässä pintaa.


Sokokselta löytyi vähän tummemman harmaa mekko, jossa on sekä edessä että takana syvä v-aukko. Olin jo valitsemassa samaa mustana, mutta sitten mietin että kun alla täytyy kuitenkin pitää jotain toppia joita mulla on juuri mustana, niin ei toi malli sitten niiden kanssa oikein kunnolla erottuisi.


Zalandolla ihastuin myös tällaiseen collegemaiseen mekkoon, jossa on huppu ja muita kivoja yksityiskohtia. Ainoa vaan että vaikka se onkin kokoa XL, niin on ikävästi aika kapea malli. Mutta toivotaan että se vähän venyisi ja mäkin voisin yrittää hiukan kaventua...


Pelkän harmauden joukkoon hankin ruskeat nilkkurit niiden tilalle, jotka keväällä alkoivat vuotaa niin, että sukat kastuivat oikein kunnolla.
Nyt mä oonkin jo varautuneena talven tuloon, vaikka toivoisin vielä kohtalaisen lämmintä syyskeliä viikon päästä alkavaa lomaa ajatellen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti