sunnuntai 12. kesäkuuta 2016

Kesäkuun Livbox

Onnistunut boksi oli taas nytkin, melkein kaikille tuotteille löytyi itseltä käyttöä tällä kertaa.
Matkakokoiset Doven shampoo ja hoitoaine pääsivät heti uimahallikassiin, oon nyt tosiaan saanut aikaiseksi käydä pari kertaa uimassa, vaikka sekin kyllä vähän sattuu kipeeseen nilkkaan. Mulla on nyt aika varattuna röntgeniin ja odottelen tietoa mikä tähän särkyyn ja vaivaan auttaisi.
Batisten kuivashampoot ovat ennestään tuttuja, niitä mulla yleensä on aina ja kokeilen mielellään uusia tuoksuja sitä mukaa kun niitä ilmestyy.


Sattuikin sopivasti juuri kun hain tämän paketin, niin olin edellisenä päivänä suihkinut ihan samanlaisen vartalovoidepullon loppuun ja kiva kun sain uuden tilalle. Noi vartalosuihkeet ovat olleet käteviä käytössä ja imeytyvät hyvin ihoon, olen kokeillut jo kaikkia tuoksuja ja tämä uusi on raikkaan kesäinen.


Mukana tuli välipalapatukka, jonka ehdin jo syödä eväänä yövuorossa. Aika sokerinen kyllä oli, mutta virkisti rasittunutta valvojaa. Vaikka mä oonkin pirteä valvoja ja tykkään yövuoroista kovasti, niin täytyy sanoa että viime aikoina ovat olleet kyllä erityisen haastavia ja välillä jopa hermojaraastavia.


Pian kokeilen Acon itseruskettavaa kasvovoidetta, en jaksa olla koskaan auringossa pitkään ja ruskettaa itseäni mitenkään vartavasten, joten tästä saa varmaan kivasti kevyttä väriä naamaan alkuun.


Ainoa pois antamani tuote on ripsiväri, koska en käytä niitä ollenkaan ripsienpidennysten takia, eikä mulla ole tarvetta sutia sitä alaripsiinkään.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti