perjantai 14. helmikuuta 2014

Ystävänpäivä

Ihanat ystävänpäivätoivotukset kaikille!


Ystävänpäivä on näitä uusia toisten parjaamiakin juhlia ja amerikankotkotuksia kuten Halloween, mutta mun mielestä juhlia ei voi koskaan olla liikaa. Eikä ystäviäkään...
Mutta ei se silti tarkoita että pitäis lahjoja ostella, voi sitä muutenkin olla yhteydessä tai ainakin mun kohdalla kerran vuodessa tulee mietittyä lämmöllä ystäviä. Paljon on sellaisiakin, jotka ovat elämäntilanteiden vaihdellessa jääneet; entisiä naapureita, työkavereita, opiskelukavereita tai lasten kerho- tai koulukavereiden äitejä yms. joita muistelen ja mietin mitä heille nykyään kuuluu. Osa on sitten pysynyt kuvioissa pitkäänkin, vaikkei niin säännöllisesti tavattaisikaan. Vanhimman ystävän kanssa ollaan tunnettu lastentarha-ajoilta asti, kun oltiin kuusivuotiaita ja ystävyys jatkuu edelleen. Ja uusille on aina tilaa, kun vaan löytyy sellainen tyyppi, jonka heti helposti tunnistaa ystäväksi:)
Töissä olen huomannut ettei se nykyään ole iästäkään kiinni, ystäviä mulle voi olla yhtä hyvin nuoret sekä vanhat.
Ystävät on tosi tärkeitä, en toivoisi kenellekään sellaista tilannetta ettei ole yhtään ystävää, joka välittää ja tukee.

Etsin söpöjä ja muhun vetoavia ystävyyskuvia ja muhun näytti sitten eniten vetoavan söpöt eläimet niinkuin yleensä:


Mutta sitten löytyi vielä pari kuvaa nekin Pinterestistä, jotka syystä tai toisesta myöskin ilahduttivat mua:



Täällä sitä valvon ja pohdiskelen ystävyyttä oikein hartaudella, uni ei tahdo tulla ja yskittää:) Onneksi loma vielä jatkuu...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti