perjantai 24. tammikuuta 2014

Born in Paradise

Yksi jokakeväisistä kohokohdista on taas käsillä kun sain hankittua Escadan viimeisimmän kesätuoksun. Yleensä helmikuun alussa oon alkanut kyseistä hajuvesipulloa vaanimaan, mutta yllätyksekseni näinkin niitä jo nyt myynnissä Sokoksella!


Kyseessä on 22. Escadan erikoistuoksu kesäksi ja mun kokoelmassani se on neljästoista pullo, ihan alusta en ole hoksannut niiden olemassaoloa ja tajunnut ruveta niitä keräilemään.
Born in Paradise on trooppinen tuoksu, joka on saanut inspiraationsa Pina Colada-drinkistä ja sitä mainostetaan viettelevänä cocktailina ananasta ja kookosmaitoa, johon sekoittuu kirpeitä vesimelonin ja vihreän omenan vivahteita.


Nämä kesätuoksut ovat mun mielestäni aina melko samantyylisiä ja makeita, mutta mulle näistä on muodostunut perinne ja kyllä yksi pullollinen kesäaikana aina tulee suihkittua. Pullot ovat mulla esillä kylppärissä värikkäinä koristeina, niitä olenkin aiemmin kuvannut ja tehnyt niistä oman postauksen...




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti