perjantai 9. kesäkuuta 2017

Keskisen kosmetiikkalöydöt

Toukokuun puolella tehtiin ostosreissu Veljekset Keskiselle ja kaikkien arkisten siivoustarvikkeiden yms. vastapainoksi keskityin tutkimaan kosmetiikkapuolella lähinnä halpismeikkejä. Esimerkiksi Essencen tuotteita on tosi pieni valikoima mun lähimmällä Tokmannillani, mutta nyt pääsin kunnolla tutustumaan niihin tarkemmin ja ostinkin pari juttua, joita olen etsiskellyt.
Tuo sateenkaarenvärinen korostuspuuteri on mua kiinnostanut, samoin yhdistetty luomiväri sekä primer.
Innostuin myös tutkimaan W7-merkin edullisia meikkejä ja otin kokeeksi primerin, koska satuin vielä olemaan sen tarpeessa.
Käsivoiteita ei voi myöskään koskaan olla liikaa, niitä ostan aina varastoon kun tulee joku kiva eteen.


Tällaisia mielenkiintoisia paletteja valitsin myöskin itselleni kokeiluun.


Pari pientä kynsilakkaa tuli hankittua lähinnä kesävarpaille sitä odottamaan kunnes alkaa kunnon sandaalikelit ja sitten nuo huulikiillot on nykyään ihan mun lemppareita, oon ostanut varmaan kaikkia eri värejä, mutta näitä kahta hillitymmän vaaleaa hankin aina vaan uudelleen kun kuluvat kovassa käytössä.


Mökkisaunaan löytyi raikkaan tuoksuinen suihkugeeli ja kesäiholle ylellinen vartalovoide.
Ja nämä kaikki olivat edullista hintaluokkaa, eivätkä verottaneet kukkaroa liikaa koska oli paljon muutakin ostettavaa listalla.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti