sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

Kalkkis kunnostautuu

Nyt tulee vähän itsekehua, mutta voisin kuvitella että mä oon ikäisekseni aika aktiivinen tuolla sosiaalisen median ja sen sovellusten puolella. 
Facebook-tili mulla on ollut jo muutaman vuoden, vaikka en sinne itse niin ahkerasti päivitäkään omia juttujani.
Whatsappia käytän jatkuvasti ilmaiseen viestimisen perheen kanssa ja sen olen jopa uutuutena esitellyt parikymmentä vuotta nuoremmalle työkaverillekin:)
Instagramissa käyn tiheästi katselemassa kuvia ja laittelen niitä sinne itsekin vaihtelevalla innolla.
Sekä Pinterestiin että Weheartit-sivuille olen kirjautunut ja käyn siellä poimimassa itselleni söpöjä ja inspiroivia kuvia välillä aikani kuluksi.


Tässä Pinterestin herkkukansiosta mallia.
Ja nyt tosiaan uusin innostuksen kohde on blogien lukemisen lisäksi oman blogin kirjoittelu. Mut nää kaikki on ihan kivaa vaihtelua ja ajankulua mun himolukemiseni lisäksi:)


Tässä poimittuna kivoja lemmikkikuvia Weheartit-sivuilta.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti